• تجارت سرور پارسه

سهامی خاص

شماره ثبت 564679

شرکت تجارت سرور پارسه، پشتیبان و ارائه دهنده محصولات HPE در ایران بوده و با تجربه ای 15 ساله در زمینه تامین قطعات و پشتیبانی از سرور های HPE، نیاز به این محصولات را در سازمان های دولتی و خصوصی  تامین کرده است.

این شرکت با هدف ارائه با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی و تامین قطعات سرور های HPE موفق به دریافت گواهی تعمیر و تعویض قطعات سرور از اتحادیه صفنف فنآوران رایانه ای کشور شده است. ما در مجموعه تجارت سرور پارسه تمامی تلاش خود را میکنیم تا مشتریانمان تجربه خوبی از تهیه سرور و پشتیبانی آن داشته باشند.

تجارت سرور پارسه

ارائه دهنده و پشتیبان تخصصی سرور های HPE با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان مجرب در زمینه فناوری اطلاعات و شبکه فعالیت می‌کند.

گواهی‌نامه‌ها

با عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه، اتحادیه صنف فناوران رایانه،انجمن صنفی رایانه ای، اتاق بازرگانی کشور و انجمن انفورماتیک با هدف توسعه خدمات مبتنی بر شبکه تأسیس شده است.

چشم‌انداز

این شرکت فعالیت خود را با ارائه بروزترین سرورهای HPE موجود آغاز کرده و در تلاش است تنوع محصولات و خدمات پس از فروش خود را با هدف جلب رضایت مشتری و در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی متناسب با نیاز مشتری افزایش دهد.

اهداف ما

تجارت سرور پارسه با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه در زمینه واردات تجهیزات شبکه، چشم‌انداز خود را سهولت، اطمینان، تأمین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها در بازار تجهیزات اچ پی قرار داده است.

تأمین و واردات مستقیم تجهیزات HPE

ارائه خدمات پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش

ارائه مشاوره‌های فنی و مهندسی به صورت تلفنی و حضوری با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص

از دستاوردهای مهم تجارت سرور پارسه می‌توان به همکاری با بانک‌ها و موسسات بزرگ دولتی و غیر دولتی اشاره کرد.

مشتریان ما

رضایت شما اعتبار ماست

021-43491